Необхідні документи

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕОБХІДНІ ПОКУПЦЕВІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НЕРУХОМОСТІ:

1.Паспорти всіх майбутніх власників. Перевірте, чи вклеєні  фотографії за віком, чи проставлені необхідні позначки про реєстрацію місця проживання.

2.Ідентифікаційні коди всіх майбутніх власників. Нагадаємо, що нотаріусу необхідно надати ОРИГІНАЛ цього документа. Якщо він загублений - подбайте заздалегідь про отримання його дубліката у податковій інспекції.

3.Свідоцтва про шлюб всіх майбутніх власників.

4.Нотаріальна згода другого з подружжя (або обов'язкова його особиста присутність). Зверніть увагу, якщо ви перебуваєте у шлюбі - без згоди другого з подружжя придбати нерухомість ви не зможете.

5.Довідка з банку про безготівковий розрахунок за придбану нерухомість (якщо загальна сума договору перевищує 50 000 грн.) Як правило, такий розрахунок і отримання цієї довідки відбувається в день укладення угоди.

    ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УГОДИ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ВІД ПРОДАВЦЯ:

    1. Правовстановлюючі документи.

    2. Техпаспорт.

    3. Експертна оцінка вартості нерухомості.

    4. Інформаційна довідка з БТІ (тільки у разі, якщо квартира не внесена до електронного реєстру нерухомості).

    5. Паспорти всіх власників.

    6. Ідентифікаційні коди всіх власників (включно з дітьми-власниками!).

    7. Свідоцтва про шлюб усіх власників.

    8. Свідоцтва про народження всіх дітей-власників і прописаних дітей.

    9. Дозвіл опікунської ради на продаж квартири (якщо одним із власників квартири є дитина або якщо дитина зареєстрована в цій квартирі).

    10. Згода другого з подружжя (або обов'язкова його особиста присутність + паспорт і код)

    11. Довідки про відсутність заборгованості за комунальні послуги.

    12. Відмови співвласників від переважного придбання (якщо продається частина спільного майна).

    13. Довідка про розподіл часток співвласників (у деяких випадках при продажі частини спільного майна).

    14. Для угоди купівлі-продажу земельної ділянки: акт (при наявності), витяг з ДЗК.

    ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ КВАРТИРИ (ПРИМІЩЕННЯ):

    1. Паспорти власника-орендодавця і орендаря.

    2. Ідентифікаційні коди орендодавця і орендаря.

    3. Документ, що підтверджує право власності орендодавця на об'єкт нерухомості (у разі, якщо в об'єкта нерухомості кілька власників, потрібна згода / особиста присутність їх усіх).

    ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ:

    1.Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

    2.Статут (установчий договір) юридичної особи.

    3.Документ, що підтверджує повноваження представника за Статутом (нотаріально засвідчене доручення, договори, протоколи, наказ і т.ін.).

    4.Протокол (рішення) загальних зборів юридичної особи про вчинення продажу / купівлі нерухомого майна.

    5.Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).

    6.Паспорт представника юридичної особи (наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку).

    7.Ідентифікаційний код представника юридичної особи.

    8.Печатка юридичної особи.





      Знайди свою нерухомість

      Ціна ($):
      Площа:
      Поверх:     
      Кімнат:            

      Курс валют


      USD - 38.2 грн
      Продажа квартир в Киеве на R24.ua  country.ua Сайт нерухомості Nedviga-pro - операції з нерухомістю

      Контакти

      Підписка

      Підпишіться, щоб отримувати останні новини

      Вы успішно підписані!
      Такій користувач вже існує
      ;